Workshops



Workshop 1


Krzysztof Politowicz, Managing Partner & Lead Trainer, BEI Krzysztof Politowicz & Partners

How embracing Service Management practices can help me to survive during 4th digital revolution?”

Η τέταρτη επανάσταση είναι γεγονός και η ανακοίνωσή της από τον Klaus Schwab, κατά τη διάσκεψη στο Νταβός, είναι απλά η επιβεβαίωσή της.

Το ερώτημα είναι: Πώς η ενσωμάτωση  αναβαθμισμένων  πρακτικών διαχείρισης υπηρεσιών μπορούν να βοηθήσουν στην επιβίωση ενός οργανισμού κατά τη διάρκεια της 4ης ψηφιακής επανάστασης;

Ωστόσο όταν μιλάμε για επιβίωση έχει σημασία που αναφερόμαστε: Σε κάθε έναν προσωπικά, στον ίδιο τον οργανισμό ή στους πελάτες του οργανισμού;

Το workshop βάζοντας τα  παραπάνω στην εξίσωση θα καλύψει τα εξής:

  • Το ιστορικό σχετικά με την προσέγγιση της  εξυπηρέτησης (Διαχείριση Υπηρεσιών στη δεκαετία του 1970 και του 1980, eTOM, ITIL, ISO20000, MoF, ITSM, VeriSM)
  • Την τέταρτη επανάσταση και τις συνέπειές της
  • Το VeriSM και η συνεισφορά του
  • Το ITIL 4. Το οποίο θα αναλυθεί γιατί  δεν είναι μια νέα έκδοση, αλλά ένα νέο προϊό
  • Πώς να  βρείτε  ανάμεσα σε όλα τα διαθέσιμα μοντέλα αυτό που μπορεί να ωφελήσει εσάς, τον οργανισμό σας  αλλά και τους  πελάτες σας
  • Αποτύπωση εξελίξεων  για το εγγύς  και το μακρινό μέλλον

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Χαρά Κατσαρού, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 233), E: [email protected]
 
Χορηγίες
Λίζα Αντωνιάδη, T: 210 6617777 (εσωτ. 158), E: [email protected]
Φαίδρα Μπαριτάκη, T: 210 6617777 (εσωτ. 192), E: [email protected]