Krzysztof Politowicz, Managing Partner & Lead Trainer, BEI Krzysztof Politowicz & Partners
“How embracing Service Management practices can help me to survive during 4th digital revolution?”
Η τέταρτη επανάσταση είναι γεγονός και η ανακοίνωσή της από τον Klaus Schwab, κατά τη διάσκεψη στο Νταβός, είναι απλά η επιβεβαίωσή της.
Το ερώτημα είναι: Πώς η ενσωμάτωση αναβαθμισμένων πρακτικών διαχείρισης υπηρεσιών μπορούν να βοηθήσουν στην επιβίωση ενός οργανισμού κατά τη διάρκεια της 4ης ψηφιακής επανάστασης;
Ωστόσο όταν μιλάμε για επιβίωση έχει σημασία που αναφερόμαστε: Σε κάθε έναν προσωπικά, στον ίδιο τον οργανισμό ή στους πελάτες του οργανισμού;
Το workshop βάζοντας τα παραπάνω στην εξίσωση θα καλύψει τα εξής: